Apie Mus

Didmeninė prekyba dėvėtais drabužiais.
Atsakomybe ir profesionalumu subrandintas klientų pasitikėjimas.

UAB „Ramsiga“ įkurta 2008 m. Pagrindinė veiklos sritis  – didmeninė prekyba dėvėtais drabužiais ir avalyne (angl. second hand).

Ramūno ir Sigitos Černiauskų svajonė „Ramsiga“, užgimusi 2008 metais, tęsiasi. Per10  metų išaugta iki 100000 t. prekių metinės apyvartos bei kelių dešimčių naujų darbo vietų, suburtas profesionalus, motyvuotas rezultatui kolektyvas. Pirmieji verslo kontaktai užsienyje seniai pavirto patikimu bendradarbiavimu su žinomais Vakarų Europoje dėvetų drabužių tiekėjais, garantuojančiais aukštai pakeltą prekių kokybės kartelę.

Dešimtmetis tikslingos ir kūrybiškos įmonės veiklos, rūpinantis klientų ir darbuotojų poreikiais, gamybos organizavimu, logistika ir kitais procesais, davė vaisių – subrandino profesionaliai dirbančios ir atsakingos už savo darbo kokybę įmonės vardą, pelnė klientų pasitikėjimą.

Per dešimtmetį veiklos pasiekta:

Rūšiavimo procese - prioritetas kokybei.

Esame kūrybiški, lankstūs ir operatyvūs. Laiku ir tinkamai vykdome klientų užsakymus.

Per dešimtmetį subūrėme personalą, kurio praktiniai įgūdžiai ir kompetencija leidžia tinkamai vertinti kokybę ir sukurti įvairių, klientams patrauklių prekių. Vykdome klientų užsakymus kūrybiškai, lanksčiai ir operatyviai. Garantuojame nustatytų kokybės reikalavimų atitiktį. Valdome mūsų pačių sukurtą prekės ženklą, rinkoje gerai žinomą vardu „Pakabos“. Investuojame į jo vertės didinimą, populiarindami tiek prekės ženklą, tiek įmonės vardą, siekiame pardavimo rinkų geografijos plėtros.

Rūšiuojame:

Personalas

Atsakysime į aktualius Jums klausimus, patarsime dėl prekių pasirinkimo ar verslo plėtros, pasirūpinsime prekių pateikimu ar padėsime pakrauti prekes.

Kodėl vertėtu rinktis mus?

Įmonės vadovai aktyviai bendrauja su prekių tiekėjais, analizuoja pasiūlą, domisi mados tendencijomis, drąsiai ieško naujų rinkų ir pardavimo galimybių. Tobulina gamybos, logistikos ir kitus procesus įmonėje, nuolat mokosi, dalinasi informacija. Pardavimo grandies vadybininkai daugiau bendrauja su klientais, sistemiškai informuodami juos apie naujas prekių siuntas, kartu sprendžia problemas, padeda surasti jų regionams tinkamiausias prekių pozicijas.

„Pasiekto prekių kokybės lygio išlaikymas – vienas svarbiausių mūsų tikslų. Stengiamės, kad mūsų klientai būtų patenkinti ir laimingi, sėkmingai prekiautų mūsų prekėmis ir toliau plėtotų savo veiklą. Kiekvieną savaitę atsivežame įvairių, naujų prekių. Taikome pardavimų skatinimo priemones. Motyvuojame lojalius klientus, atsidavusiai dirbame dėl jų sėkmės, dėl jų verslo stabilaus augimo. Tik taip augame ir patys.